Korisnička ocjena: 0 / 5
Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna
  
 
 

Ante Paradžik - posljednji govor! 

21. rujna 1991. godine. u Križevcima se održao zabranjeni skup HSP-a na kojem su govorili Ivan Oršanić iz Toronta i Ante Paradžik. Prilikom povratka sa skupa izvršen je atentat na našega Antu.
U ratnom praskozorju retorika našega Ante bila je predvidljiva: pozivao je da se Hrvatska oslobodi jugoslavenskog jarma, govorio je o predizobrnoj prevari birača od strane HDZ-a, upozorio je na izdaju Vukovara, govorio je o velikom problemu staroga komunističkog kadra koji je još čvršće zasjeo na vodeće pozicije, govorio je o Tuđmanu koji misli samo na Zagreb i oko Zagreba, govorio je o izdaji Slovenije, razlozima osnivanja HOS-a, velikom lopovluku i švercu oružja, ali i uvjeravao je stotinjak građana i simpatizera da poslušaju Tuđamana ako ih pozove na sveopći ustanak!


"Danas je komunizam najjači u Hrvatskoj. Kad vam to govorim, pa ja ne mrzim Franju Tuđmana. Ja sam njegov prijatelj. Mi smo imali stotine sastanaka, tajnih, ali to je komunizam. Ne može se on odrediti jednoga boljševizma, komunističko-generalskog. Kažite mi jednoga ministra u Hrvatskoj Vladi koji nije radio za KOS i UDBU. Nađite mi jednoga ministra koji nije bio UDBAŠ, KOS-ovac ili komunista! Zar nema jednoga časnoga anti-komuniste da dobije ministarstvo? Pobijedio je stari i novi komunizam. Toga nema u Poljskoj, Mađarskoj i Čehoslovačkoj. Tko je god bio komunista ne može biti ministar, a u nas. Tko je god bio veći zločinac, komunista, kosovac dobio je veće ministarsko mjesto!
Mi imamo danas HOS kao Stranka Prava samo zato što možemo imati svoju komandu da naši ljudi ne ginu na bojnom polju jer ovaj MUP i ove tuđmanove snage - ljudi ginu zato što je izdaja u tim snagama. Zapovjednik je KOS-ovac koji prijavi tamo onima svojima i oni pobiju, a momci su mladi, 25 godina i vole Hrvatsku više od mene! Oni kažu živjela Hrvatska i umiru, a oni su izdani! Oni nemaju oružja, oni su prijavljeni, a mi pravaši se ne damo!" - Ante Paradžik