petak, 30. prosinca 2016.

PIŠEM PISMA, ODGOVORA NEMA! 2. / JE LI AKADEMIJI VAŽNA ZNANOST?

PISMO PRIJATELJIMA


Dragi prijatelji,

Piše mi kolega Elezović:
Ja sam stao na noge nekon gripe. Odmaraj se s familijom, ovih par dana nikome se ne čitaju mailovi. Bit će vremena dogodine. Slično dopisivanje sam imao i sa don Anđelkom Kaćunkom:
AK: Mili Bože, stigneš li ti Josipe imalo odspavati kad svakodnevno toliko toga napišeš?
Ili imaš neku novu tehnologiju da ti kod kuće na papir izlazi i ono o čemu razmišljaš dok se voziš u automobili ili zrakoplovu? : Božićni ti pozdrav i blagoslov
JP: I dok sam radio samo matematiku pitali su me spavam li ikada:)))
AK: :D Sjajan si. Ali očekivao sam takav odgovor, jer i moj je život sličan...
Pozz&blag
Jutros sam dobio novu poruku od don Anđelka, koja je vezana uz Peticiju ZDS, pa ima smisla spomenuti vam je:
3 minuta · 
Molim Vas učinite što možete da se ispravi već globalno prošireni krivi navod da hrvatska predsjednica od 7. prosinca ima novi nadimak Čokolinda. Naime, ja sam prvi u Hrvatskoj, više od godinu dana prije afere s čokoladama, Kolindu nazvao ČOKOLINDOM i to sam objavio na VL-blogosferi
pa Vam unaprijed zahvaljujem na širenju istine! Svima božićni pozdrav i blagoslov!
NB: Bilo je to upravo u e-pismu TEBI (kako i stoji u postu na Don blogu) :D pa i tebe molim da proširiš istinu o autoru te "stopljenice" koja nije ušla u Hrvatski rječnik "hibrida". A i kako poslušati Nevena i malo odmoriti?
Jutros sam pogledao na portal Hrvatsko nebo moj zadnji tekst koji sam vam poslao. U njemu sam stavio u Prilogu e-maile koje sam poslao ranije na niz adresa. Poslana su ranije od onog u kome sam komentirao tvrdnju Glavnog tajnika HAZU kome je u ime HAZU bilo važno u Hrvatskom saboru istaknuti gdje sam rođen. Mnoge je posebno razveselio taj moj komentar, ali ipak je prevagnulo to što u tim e-mailima to nisam komentirao.
Tako mi Mladen Deletis piše: Inače, imam i ja priču o mjestu rođenja u „Socijalističkoj republici“. Stojim s jednim kolegom (moje godište 1943.) u redu za upis u slijedeću godinu fakulteta. Dobijemo formulare s rubrikom „Mjesto rođenja“ (Zagreb), „Socijalistička Republika“, a kolega će pa „NDH“ – obojica smo rođeni 1943. prije „Dana republike“ Zato sam svima kojima sam poslao takav e-mail napisao novi: Poštovani Na portalu Hrvatsko nebo su me upozorili da Vama nisam napisao nešto što sam u kasnijim tekstovima naveo:
rođen 1948. godine u Socijalističkoj Republici Crnoj Gori nisam stavio:
(netočnou Narodnoj Republici Crnoj Gori, JP).
S poštovanjem,
Josip Pečarić
Bilo je prijedloga za internacionalizaciju ovih pitanja.
Mladen Deletis je želio pokrenuti peticiju potpore meni.
Ipak ja pišem takva pisma (koliko li sam ih samo do sada poslao), pa mi je besmisleno da netko piše i o meniJ
Mislim da bi sve to naišlo na zid šutnje, kao što su imala mnoga moja pisma. Uostalom u tisku je i moja knjiga tih pisama: “Pišem pisma, odgovora nema / Navodna Hrvatska zaklada za znanost”.
Zato sam Mladenu obećao novu knjigu, prirodni nastavak ove u tisku:

PIŠEM PISMA, ODGOVORA NEMA! 2. /
JE LI AKADEMIJI VAŽNA ZNANOST?

Meni je takav odgovor najdraži.
Kako vam se čini?

Vaš,
Josip
 P.S. A sad moram poslušati Nevena. "Čujemo" se dogodine. Uostalom treba još pisati i za tu knjigu, zar ne? 

Nema komentara:

Objavi komentar