srijeda, 26. kolovoza 2015.

MIRACOLI EUCARISTICI in Vaticano, Gesù è vivo. La lotta di satana contro...



Ivan Pavao II Otac u Duha Svetoga, kako je to sakrament zove?





Euharistije završi kršćanske inicijacije. Oni koji su podigli na dostojanstvo kraljevskog svećeništva po krštenju i bili su u obliku dublje Kristu po potvrdi, po Euharistiji sudjelovati sa cijelom zajednicom u isto Signore.Il žrtvu našega Spasitelja na Posljednjoj večeri je noć je bio izdajica, istituě euharistijsku žrtvu svoga Tijela i njegove Krvi, s kojim je ovjekovječio stoljećima, sve do njegova povratka, žrtvu križa, i tako povjeriti svoju voljenu suprugu, Crkvi, na spomen njegova smrti i uskrsnuća: sakrament milosti, znak jedinstva, veza ljubavi, vazmena gozba u kojoj je Krist se konzumira, um je ispunjen milošću i daje zalog buduće slave "Euharistija je" izvor i vrhunac cijeli kršćanski život. " 144 "Ostali sakramenti, kao i sve crkvene doista ministarstva i djela apostolata, su povezani s Euharistijom i usmjerene su na njemu. Za presveta Euharistija je sadržana cijela duhovno dobro Crkve, to jest sam Krist, naš Pasch "zajedništvo božanskog života i jedinstvo Božjeg naroda, na kojima se temelji Crkva, oni se čuvaju u ekipi proizvodi "Euharistija. U njemu imamo kulminaciju i Božjeg djelovanja posvećujućoj svijet u Kristu i štovanja ljudima ponuditi Kristu i po njemu Ocu u Duhu Svetom. Konačno, euharistijskim slavljem mi se već se ujedine s nebeskoj liturgiji i unaprijed vječni život, kad Bog će biti "sve u svemu" .U Ukratko, Euharistija je zbroj i sažetak naše vjere: "Naš način razmišljanje se harmonizirati s euharistije, a euharistija je, pak, u skladu s našim načinom razmišljanja. " Nevjerojatno se bogatstvo ovog sakramenta izražava se u različitim imenima dajemo ga. Svako ime evocira određene aspekte. To se zove: Euharistija, jer je zahvala Bogu Pojmovi, podsjećaju židovski blagoslov da - osobito u vrijeme obroka - naviještati Božje djela. Stvaranje, otkupljenje i posvećenje. Gospodnja večera, 148 jer je to večeru koju je Gospodin uzeo sa svojim učenicima uoči svoje muke i iščekivanja svadbenu gozbu Jaganjčevu 149 u nebeskom Jeruzalemu. Lomljenje kruha, jer je taj obred, dio židovska, je bio korišten od Isusa kada je blagoslovio i distribuira kruh kao čelu stola, 150 posebice tijekom Posljednje večere. Do ove akcije koja će ga njegovi učenici prepoznaju nakon njegova uskrsnuća, 152 i ovaj izraz koji će prvi kršćani koristili da odredi svoje euharistijski sklopova. 153 Pritom su značilo da svi koji jedu jedan slomljeni kruh, Krist, ući u zajedništvo s njim i oblika, ali jedno tijelo u njemu.

http://pleternica.blogspot.com/2015/08/podpisite-peticiju-za-papa-franju-da.html










Nema komentara:

Objavi komentar