ponedjeljak, 7. studenoga 2016.

MELITA I ONDA TOFINUS

ČIST RAČUN DUGA 7.9-tica
U mojem kvartu ispred stana bio sam u društvu više osoba jer gledali smo utakmicu Hrvatska je s nekim igrala, došao je Tomo i još jedan s njim i Tomo je tražio od mene 200 dolara, kako nisam uz sebe imao pitao sam moga prijatelja Ante Kustura da li on ima, Ante je otišao kući i donio 200 dolara a Tomo je rekao da osoba koja je s njime došla da je Rus Marin, ruski biznismen koji je u RH unio nekoliko miliona dolara ali da ih sada odmah ne može dignuti a bez novaca je i da će Rus Marin mi dati duplo više, rekao sam neka vrati to što je sada dobio i plati piće, Tomo je rekao da ništa ne brinem da Marin treba dobiti novac kroz tjedan dva i da on garantira da će vratiti taj novac, dobro rekao sam i oni su otišli, nakon tjedan dana Tomislav Grozdanić me zove i traži mogu li ja naći negdje 21000 kuna da se plati kazna u narodnoj banci Hrvatske( Reifeisen bank) i da novac stoji u trezoru, da treba samo platiti kaznu i uzeti novac, rekao sam Tomi da nisam platio nekoliko rata kredita splitskoj banci i ako su u pitanju samo tri dana od uplate za kaznu do dizanja novca nekoliko miliona dolara da ću ja uskočiti s 21000 kuna koliko je iznosila kazna i uvidom u uplatnicu Reifeisen bank rekao sam Tomi da dođe poslije podne po novac, međutim po novac je došao Marin Marinov kojem sam u prisustvu moje obitelji (supruga i djeca kao i još jedan prijatelj) isplatio 2750 eura na ruke kod mene na balkonu. Nakon dva dana nazvao me Tomislav Grozdanić i rekao da su platili kaznu narodnoj banci Hrvatske a kako ne mogu dignuti novac 5 miliona odjednom da moraju ići u Zagreb po novac ali da im treba i auto, Taj dan po "novac" u Zagreb smo išli ja, Tomislav Grozdanić i Marin Marinov, sve troškove  puta sam snosio ja, Marin Marinov je ostavio mene i Tomu Grozdanić kod jednoga restorana i on je sam otišao srediti poslove u svoju poslovnicu, kako smo ćekali više od dvije ure pitao sam Tomislava Grozdanić odakle poznaje Marina, koliko je siguran da je biznismen a ne mafijaš i slić jer iznos od pet miliona dolara unijeti bez dozvole u Hrvatsku je težak prekršaj i slično, međutim Tomislav mi je rekao da ne moram ništa sumnjati jer da je on s Marinom obavio do sada više sličnih transakcija i da je po tome pitanju sve u redu, nakon dvi ure vratio se Marin neobavljena posla i pokazao neki papir da su mu iz centrale Reifeisen banke rekli da novac sada može dignuti u poslovnici u Splitu, i vraćajući se iz Zagreba kod mjesta Dugopolje rekao sam Marinu da stane i da Tomo Grozdanić preuzme kontrolu nad automobilom i da Marina odveze u Dugopolje gdje je stanovao kod punca, međutim Tomo je rekao da Marinu i sutra treba auto jer će iz trezora dignuti 5 miliona dolara i da će oni mene odvesti kući i samo za sutra zadržati auto, iako mi nije bilo pravo a već je moj novac 2750 eura, 500 dolara, 1600 kuna tankovi benzina...bio kod njih popustio sam i pristao da koriste auto i sutra iako je supruga namjeravala da odemo u posjete kod njenih i mojih roditelja To sutra pretvorilo se u noćnu moru da vrati auto, i vratio je nakon šest mjeseci cijelog deformiranog tako da se nije moglo paliti na ključ nego spajanjem žica, vrata su se automatski otvarala cijelim putem i ja sam nazvao Tomu da Marin dođe i da mi vrati automobil kakav je uzeo, i Marin je automobil mi nije vratio više od godinu dana, ustvari osobno sam išao s jednim prijateljom u Dugopolje i automobil našao na otpadu a iz auta sve što je vrijedilo bilo je odnešeno, kroz to vrijeme od šest mjeseci kako sam bio bez auta nazove me Damir Ćosić-Roda da mi kaže da to nije nikakav bogati Rus nego kriminalac i prevarant koji je opljačka na sličan način desetke ljudi koji su sebi uzeli život ili su umrli od srčanog i moždanog udara, popizdio sam i rekao mu zašto me nije ranije nazvao i rekao mi da su kriminalci u pitanju, bio sam strašno ljut i nazvao sam Tomu Grozdanić i rekao mu da hoću natrag moj novac i automobil, imao sam nekoliko izvještaja iz Splitske banke-opomene gdje se moj početni dug od 2750 eura svaki mjesec radikalno uvećavao tako da je prva opomena bila na 2804 eura i došlo je do 7000 eura kada mi je splitska banka otkazala namjenski stambeni kredit uz napomenu prodaje stana, tako da sam grozničavo tražio od koga ću posuditi taj novac i odlučio sam kod sada pokojnog Nede Baričević rođaka Tomislava Grozdanić, međutim tu mi je Nedo rekao da su njegov rođak Tomo i Marin Marinov na sličan način opljačkali i njega za ogroman iznos ( stavio kuću pod hipoteku i preko noći ostao bez kuće i novca 33 000 DM), da su na sličan način opljačkali i Vice Palada iz Trogira kao i još puno ljudi. Obratio sam se Tomislavu Grozdanić i rekao da hoću moj novac odmah i nakon nekoliko dana mi je rekao da mogu doći po novac i da će mi dati dvije trećine koliko je uspio sakupiti, zovnio sam jednog prijatelja iz 4.GRB da me svojim autom odveze u gostionu ispred njegove kuće i otišli smo, međutim ispred gostionice umjesto Tome i novca čekala nas je krim policija koja me tu i uhapsila, prvi put u životu sam bio uhapšen a prošao sam svijeta i država. Nakon dva sata policija je oslobodila mene i moga prijatelja i napravili su kaznene prijave za mene, Tomu i Marina. Istražni sudac kod kojeg smo došli nakon pola godine  ili više odbacio je optužbu protiv mene a podigao protiv Tomislava Grozdanić i Marina Marinov. Deset godina poslije ovoga događaja zove me Tomislav Grozdanić uz napomenu da se nađemo i da je on sakupio neki iznos i da sada ima toliko novca da će platiti sva moja stradanja uključujući i novi kredit koji vračam u iznosu od 92000 švicarskih franaka, našli smo se kod odvjetnika Tomislav Biuk i sve dogovorili, napravili ugovor i ovjerili kod javnog bilježnika uz napomenu da   će Tomislav Grozdanić kada proda neku tvrtku mi isplatiti i 150 000 eura na ime štete koju sam tih deset godina trpio ( ja i supruga smo vračali kredit), međutim isplatio je taj put 2500 eura u gotovini i ja sam otišao kod odvjetnika Duplančić i povukao sud protiv Tomislava Grozdanić, prihvatio je moj dug kod Tomislava Biuk od 6500 eura, prihvatio je da će on Antonu Jurić u ime presude po falsifikatu isplatiti 50 000 kuna međutim ja do danas nisam dobio čist vlasnički list na kojem mi se Anton Jurić uknjižio na moj stan ( iako mi se Anton Jurić uknjižio na stan na osnovu falsifikata na kojemu je i moj falsificirani podpis, odvjetnica Caktaš je krivotvorila moj podpis i nije svojim odvjetničkim pečatom i podpisom potvrdila svoju priču u to vrijeme ja sam imao legalno sklopljen ugovor ovjeren kod javnog bilježnika Zlokić o kupoprodaji moga vozila Opel Vectra 583 GH, Anton Jurić je zloupotrijebio taj "interni ugovor" prikazavši ga na sudu kao da je on meni posudio novac a ne da sam mu prodao automobil koji je nakon saobraćajne u Italiji bio na popravku u Opel servisu,  stoga bi vas molio  da vi pregovarate u moje ime a novac koji dobijete od Tome stavite kod vas u sef. Osim toga dogovor je s Tomislavom Grozdanić bio  da ako ja povučem prijavu na općinskom i kaznenom sudu da će Tomo mjesečno narednih pet godina mojim sinovima Josipu isplačivati 500 eura mjesečno svakom ( datoteke u prilogu) međutim on se opet oglušio na zadano a ja sam u međuvremenu povukao sud protiv njega, sada je na mobitelu  isključio i moje pozive, naime kada ga nazovem njegov telefon odzvoni jedanput i prekine                               

















Nema komentara:

Objavi komentar