nedjelja, 6. studenoga 2016.

JELI SUDKINJA MIRJANA RUBIĆ UZELA MITO? TKO NAM TO SUDI I TKO NAS TJERA DA PONOVNO UZMEMO ORUŽJE U RUKE?


                                               Ministru pravosuđa osobno na ruke
                                                             Ante Šprlje
                                                     Ministarstvo pravosuđa
                                             Ulica grada Vukovara 49, 10000 Zagreb
                                                           



SUD PRESUDIO U IME FALSIFIKATA
                                                                                                                                           
Predmet IIP 2070/05

Štovani ministre dopustite da Vas pozdravim i ujedno da Vam se obratim i  zamolim da presudu stavite van snage i imenujete suca koji će u jednoj raspravi doći do istine i riješiti problem a ne razvlačiti predmet punih 11 godina koji je sada postigao snagu da ovrši jedinu moju i obiteljsku imovinu i to falsifikatom na kojemu je moj podpis lažiran jer to nije moj podpis, koji nije ovjeren i pečatiran od odvjetnice koja ga je po ( (njezinu iskazu na sudu) pisala. Jeli sudkinja Mirjana Rubić uzela mito da presudi u korist falsifikata i falsifikatora i poništi legalno sklopljen ugovor ovjeren kod javnog bilježnika? Sudkinja Mirjana Rubić nije dopustila svjedočiti mojem susjedu Orelu Bračulj koji je sve vidio i čuo. U čemu je onda razlika između četnika i sudkinje Mirjane Rubić  odvjetnice Vernea Caktaš i Antona Jurić? Zločinci su i jedni  i drugi samo je razlika u tome što sam bitke protiv četnika lakše i jednostavnije više puta dobijao, i imao sam nadu, ali kod ovih kriminalaca kao i kod moga bivšeg odvjetnika Tomislava Biuk nisam imao nikakve šanse jer odvjetnik uopće dok sam ja ležao u bolnici ( operiran s općom anestezijom) nije uložio žalbu i prigovor i onda se dušobrižnici pitaju zašto je branitelj sebe ili drugoga ubio?! Ministre od vas tražim da imenujete nezavisnu komisiju koja će ispitati cijeli slučaj i presudu jer ja nisam posudio nikakav novac nego sam prodao moj automobil Opel Vectra ST-583 GH, osim toga tražim da mi sud izda orginal falsifikat kako bi se isti mogao vještačiti, jer potpis na falsifikatu nije moj potpis.
S štovanjem

U SPLITU 5.11.2016
                                                                                     Stjepan Tokić
 
                                                   ODVJETNICA VERNEA CAKTAŠ NAPRAVILA FALSIFIKAT NA KOJEM JE SADRŽAJ LAŽAN , TO NIJE MOJ PODPIS, FALSIFIKAT NIJE OVJEREN I PEČATIRAN OD ODVJETNICE CAKTAŠ I ŠTO ONDA IMAMO? SUDKINJA KOJA JE PREDMET RAZVLAĆILA 11 GODINA IAKO JE TO SVE MOGLA RIJEŠITI U PRVOM ROČIŠTU PRESUDILA JE U KORIST OVOGA FALSIFIKATA I PONIŠTILA LEGALNO SKLOPLJEN UGOVOR OVJEREN I PLAČEN KOD JAVNOG BILJEŽNIKA
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 UGOVOR SKLOPLJEN I PLAĆEN U JAVNOBILJEŽNIČKOM UREDU SLOBODAN ZLOKIĆ
---------------------------------------------------------------------------------

FALSIFIKATORICA I ODVJETNICA VERNEA CAKTAŠ SVJEDOČI NA SUDU   
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


NA SUDU SE POJAVIO MOJ SUSJED KOJI JE BIO PRISUTAN KADA SMO DOGOVARALI POSLOVE ALI SUDKINJI MIRJANI RUBIĆ SE NISU SVIĐALI NJEGOVI ODGOVORI ...

                       

Nema komentara:

Objavi komentar