nedjelja, 29. siječnja 2017.

ZA DOM SPREMNI, KOJI SU NAŠI DRAGOVOLJCI POSTROJBI HOS-a, DARIVALI SVOJE ŽIVOTE NA OLTAR DOMOVINE?

Razgovor sa Akademikom Josipom Pečarićem, hrvatski radio program u Melbourneu, 29 siječnja 2017.

Poštovano hrvatsko slušateljstvo, nadam se da ste lijepo proveli odmore i malo se odmorili od neprijateljske jugomunističke zločinačke propaganda na svakom nivou..
Znajući da su na čistini sada otvoreno provode u djelo Dijalektički materijalizam zločinačke Kumrovačke škole, napadajući sa lažima jer istine se boje, napadaju sve one domoljube, koji su bili spremni  ili su žrtvovali svoje živote za Dom i Domovinu.. U njihovim su rukama, mediji, pravosuđe, Znanstvene ustanove, diplomacija od prvog dana, nevladine udruge, kao i tajne institucije, i mnogi drugi otvoreni javni neprijatelji, koji kroz te institucije djeluju na svakom najvećem planiranom nivou provode u djelo i rade na rušenju naše slobodne drage domovine Hrvatske i uključujući našu BiH, a tu su i Hrvati Vojvodine i Crne Gore a mi Hrvati po cijelom svijetu ponovni smo neprijatelji jer smo sudjelovali i pridonjeli neprocjenjivi doprinos u rušenju zločinačkog Jugokomunističkog carstva mega zločinca Waltera Tita medju deset najvećih zločinaca 20 stoljeća, to nam otvoreno govore jer sam osobno svijedok toga..jer su me mnogi pitali što ti radiš ovdje u Hrvatskoj? I sada totalno je na najvećem zločinačkom radu provede Dijalektički zločinački Materijazam, zločinca Lenjina, kojeg je u djelo proveo i provodi danas zločinačka nostalgija duševnih bolesnika, a to je  ne  ubijanjem, i likvidacijom kao što su radili prije, a sada sa lažima kako u Hrvatskoj, BiH, tako diljem svijeta, gdje mi pribitavamo, od Njemačke, Canade, pa tako njihove ćelije sa lažnim optužbama djeluju i u Melbournu, diljem Australije, jer nas nisu uspjeli fizički likvidirati.. A sada eto slučajno se dogodi prometna nesreća, bila osoba na pogrešnom mjestu u pogrešno vrijeme…zločinci slobodno hodaju po Hrvatskoj zemlji, koju su zalijevali sa nevimom Hrvatskom krvlju....a mi smo dalje neprijatelji…svoje države pa to da vam mozak stane.. Nesmijemo više reći da smo Hrvati u Hrvatskoj…ali mi im poručujemo, poslušajte ili pogledajte izvedbu Opere Nikola Šubić Zrinski – za dom i domovinu… Tko nas je sve pratio, diljem svijeta..dobro je objasnio Toni Kikaš iz Kanade ugledni Hrvatski domoljub…imenovao je neke Udbaše, koji su bili zaposleni kod njega…u svojoj knizi..otkriće još veliki skandal poznatih Udbaša…koja će biti ubrzo objavljena.. Gosp. Kikaš daje nagradu od jedan million dolara ko dokaže da je ON radio za Udbu.. A ja takodjer radim na svom životopisu gdje će takodjer biti velikih iznenadjenja..samo mogu reći da osoba koja je bila zadužena da me likividira osemdesetih, znam koje, znam, znam gdje sada pribitava, kod kojih je ovdje bio, znam da je dolazio u Hrvatski dom i s kim je sjedio za stolom.. Taj isti proganjao je moju pokojnu braću, mojeg NAJSTARIJEG brata, koji i danas plače, jer su mu nedavno ponovo zaprijetili da će me likvidirati sad kad sam bio doma.....a taj isti Udbaš je ubio mog oca koncem svibnja 1986 godine u Livanjskoj bolnici, a moj pokojni otac preživio je Križni put..o TOME Udbašu u svoj knjizi objavio je poznati istraživač gosp. Bože Vukušić.. Više nadam se koncem ove godine u mojoj dokumentiranoj auto biografiji, gdje još čekam na dokumente..Pojedini će morati se skrivati i ovdje iz Hrvatske zajednice.. a mnogi su otišli.. Bio sam i ostao Za dom spremni..kao cijelokupni Hrvatski domoljubni narod..proklet bio izdajica svojeg naroda… Pri brzoglasu nas strpljivo čeka naš dragi veliki Hrvatski domoljub Akademik svijetskog glasa iz ponosne Hrvatske Boke Kotorske,A to je naš Prof. Josip Pečarić..
Dobro vam jutro Akademiče Prof. Pečarić i dobro došli na naš i vaš Hrvatski radio program..

Pozdrav Vama svima u studiju Vas i Vašem cijenjom slušateljstvu. 

NIŠTA SE JOŠ PROMJENILO NIJE.

Novo još jedno djelo u suradnji sa Dr.Josipom Sjepandićem..koje će biti predstavljeno slijedećeg petka 3 veljače 2017 u 18 sati u dvorani Udruge specijalne policije Domovinskog rata,  Trg žrtava fašizma br.1 u Zagrebu,
Prof Pečariću što nam možete reći o ovom djelu? i tko će sve biti na promociji ovog prekrasnog djela…?Najveći dio naše knjige sastavljeno je od otvorenih pisama koje smo u prethodnoj godini dr. Stjepandić i ja slali na razne adrese. Vi ste u svom uvodu – zapravo – opisali razloge za ta naša pisma. Dr. Stjepandić je hrvatski znanstvenik koji živi i radi u Njemačkoj pa je  svoja pisma znao uputiti europskim političarima, i glavnim medijima u Njemačkoj, bilo novinama bili televizijama kad god su iznosili neistine o našoj domovini. Pisao je i on kao i ja na razne adrese u Hrvatskoj i političarima i medijima. Najveći dio tih pisama odnosi se na obranu pozdrava ZDS i onih koji su najviše napadani zbog njega: HOS-ovci i drugi branitelji , Thompson i Josip Šimunić. To govori i posveta knjige: U povodu 25. Obljetnice međunarodnog priznanja Republike Hrvatske ovu knjigu posvećujemo hrvatskim vitezovima, a napose pripadnicima HOS-a, koji su ginuli za Hrvatsku uz pozdrav ZA DOM STREMNI.

 Knjigu će predstaviti:

Nenad Piskač, književnik i kolumnist; Marko Ljubić, kolumnist i podpresjednik HNiP-a
 i nas dvojica autoria
 Počasni gost: biskup dr. sc. Vlado Košić 
 Sav prihod od prodanih knjiga ide za ZAKLADU "FRA BONIFACIJE IVAN PAVLETIĆ". Zakladu je utemeljio 2010. godine biskup Košić u svrhu stipendiranja uspješnih studenata u potrebi s područja Sisačke biskupije.
Kome smeta stari Hrvatki pozdrav još iz 16 stoleja a i ranije

ZA DOM SPREMNI, KOJI SU NAŠI DRAGOVOLJCI POSTROJBI HOS-a, DARIVALI SVOJE ŽIVOTE NA OLTAR DOMOVINE?

Zapravo ste Vi i odgovorili na Vaše pitanje. Pozdrav smeta svima onima koji su protiv neovisne hrvatske države i protiv slobode hrvatskog naroda. Kada smo prije skoro dvije godine dr. Stjepandić i ja, zajedno s biskupima Košićem i Pozaićem i akademikom Popovićem pokrenuli Peticiju ZDS, a povodom napada na Thompsona i “Bojnu Čavoglave” krenuli su slični napadi na nas kao danas na ploču u Jasenovcu. Prije izbora, uvjereni u njihovu pobjedu, oni više nisu ni prikrivali da im je cilj napad na Domovinski rat. Sada su se vratili na staru velikosrpsku politiku i pozivaju se na ustaštvo, kao da mi ne znamo da su tijekom cijelog Domovinskog rata oni hrvatske branitelje nazivali ustašama, a našu državu: Tuđmanova ustaška država. Danas je vlast u koliko toliko hrvatskim rukama pa im i predsjednica države i predsjednik Vlade jasno kažu da je ploča u Jasenovcu podignuta u čast poginulih HOS-ovaca. A zapravo to bi izravno trebalo značiti da svi oni koji napadaju njih ne poštuju hrvatske žrtve za slobodu i to u ratu protiv fašističkog, bolje reći nacističkog agresora.Na neki način ovakav stav hrvatskih vlasti doživljavamo kao našu pobjedu. Ovo je treća knjiga u obranu naše Peticije i pozdrava ZDS, a praktično u tisku su još tri. Naime poslije Peticije ZDS krenuli su napadi i na moj znanstveni rad, obitelj i suradnike, pa će u tim knjigama biti riječi i o tim napadima.

Gdje se mogu nabaviti ove prekrasne knjige?

Knjiga “Ništa se promijenilo nije” pripada Zakladi pa još ne znam odgovor. U svakom slučaju u izravnom kontaktu sa Sisačkom biskupijom vjerujem da će se moći nabaviti.Neprijateljska propaganda djeluje svim raspoloživim sredstvima ne birajući laži sa optužbama preko tiska, knjiga i šire…Tkome je to u interesu i tko stoji iza ovoga neprijateljskog djelovanja prema Domovini Hrvatskoj, prema svim Domoljubnim Hrvatima, ma bilo gdje mi prebitavali..prema vašem mišljenju Prof Pečarić?Kada govorim o tome obično ispričam priču iz 1987. godine, dakle prije punih 30 godina, kada sam upozoravao kako Srbi djele Hrvate na Ustaše i Srpske sluge. Uz moj komentar: A JA VAM NE VOLIM BITI SLUGA. Kada sam nedavno s tom pričom završio gostovanje u Bujici, sutradan me je jedan čovjek na ulici zapitao što sam time htio reći. Odgovorio sam mu:To znači da kada Vam netko kaže da ste Ustaša, nemojte misliti da Vas je taj htio uvrijediti. Naprotiv: On Vam je samo rekao da niste srpski sluga.Druga priča je vezana za Melbourne iz 1992. g i moj prvi susret s braćom Bošnjak i g. Verkićem sa suprugama. Još tada sam ih upozorio da kada vam dolazimo mi iz Hrvatske moraju računati gdje smo mi odrasli i da zato imamo malog crvenog u glavi. Oni će meni: Pa profesore i Vi nam dolazite iz Hrvatske, pa onda ga i Vi imate.Naravno, inače ne bih ni znao za njega. Ja vam ponekad shvatim da govorim prema tom malom crvenom i znate li što uradim? ODEM PRED OGLEDALO I PLJUNEM GADA! Dok smo stvarali stoljetnu  povijesnu čeznju slobodna i draga domovina Hrvatska..Zločinačka jugokomunistička kriminalna banda 90-tih gospodarski je uništavala Hrvatsku … privatizacijom i drugim kriminalističkim oblicima, još do danas nitko ne odgovara za taj kriminal..zašto? Kada sam desetak godina kasnije zadnji put bio kod vas u Melbourneu, a poslije pobjede jugo-komunista na izborima g. Verkić mi je rekao: Profesore, pobijedio je onaj mali crveni u hrvatskim glavama. Da, danas, kada smo u ratu od njihovih gazda – po priznanju samog Slobodana Miloševića – od njihovih vojnika napravili zečeve, a oni im i dalje služe možete znati zašto sam svojevremeno rekao i: JEDNOM SLUGA – UVIJEK SLUGA. JEDNOM IZDAJICA – UVIJEK IZDAJICA!
Diplomacija, kako prenosi  Braniteljski portal, kako naš veliki domoljub ponosni Vitez General Glasnović, opisuje dokumenitarano tko je sve na velikim pozicijama u diplomatskim predstavništvima diljem svijeta, od samog početka stvaranja naše domovine, i još su i danas..to zaista znači –ništa se još promjenilo nije—dokle i kamo dalje Prof. Pečarić..?

Ne samo u diplomaciji. Svugdje su oni uspjeli postaviti svoje ljude. A hrvatska vlast nije čvrsto u hrvatskim rukama. Nadamo se i da će biti i da su državotvorni Hrvati konačno naučili da vlast nije u hrvatskim rukama, ako se ne pobrinu da ona bude u svim polugama te vlasti, uključujući i medije. Dok to ne bude tako nećemo moći puno postići. Ne će biti ništa od lustracije i drugih važnih pitanja krucijalnoh za opstanak države.
I na koncu našeg razgovora vaša poruka našem cijenjenom slušateljstvu?

Vama i nama preostaje daljna borba da doista sva vlast bude u hrvatskim rukama i da konačno postanemo SUVERENA država. Znamo da je u više nastupa u zadnje vrijeme i Predsjednica govorila da je njena politika suverenistička politika, dakle politika koju je vodio veliki hrvatski predsjednik akademik Franjo Tuđman. Na nama je da joj svi pomognemo da se to doista i ostvari.
Postovani Prof Pečarić zahvaljujem se na vašem cijenjenom vremenu koje ste darovali našem slušateljstvu sa istinom—istina je teška i bolna, ali Istina oslobadja—ti je jedina Božja Pravda..
Želim vam svako dobro i još jednom velika hvala na vešem cijenjenom plemenitom domoljubnom Hrvatskom radu..Želimo vam svako dobro.. Hvala i Vama na pozivu i još jednom pozdrav i Vama i Vašim slušateljima.
Poštovano slušateljstvo čuli ste razgovor sa uglednim svjetskog glasa Akademikom ponosnim Hrvatom domoljubom, Prof. Josipom Pečarićem.


Nema komentara:

Objavi komentar