ponedjeljak, 5. siječnja 2015.

PREDSTAVLJANJE KNJIGE IVO JOSIPOVIĆ" KRONOLOGIJAIZDAJE U SPLITU

 
U srijedu, 7. siječnja 2015., s početkom u 19 sati u dvorani Dominikanskog samostana u Splitu, Hrvojeva 2, održat će se predstavljanje knjige „Ivo Josipović – kronologija izdaje“ novinara i publicista Vjekoslava Krsnika. Uz autora o knjizi će govoritiakademik Josip Pečarić i Joško Čelan, publicist i novinar. Autor posvećuje predstavljanje svoje knjige nedavno preminulom bivšem županu splitsko-dalmatinskom prof. dr. Branimiru Lukšiću.

2)Lažu - to je njima od Boga:
http://www.hkv.hr/vijesti/hrvatska/19321-milanovic-ne-govori-istinu-kad-kaze-da-ne-laze.html

VAŽNO JE POGLEDATI TEKST mr. sc. STJEPANA ADANIĆA (pomoćnik ministra obrane 1991./98. godine i ovlašteni pregovarač o odlasku JNA iz RH i razmjenama ratnih zarobljenika 1991. godine) U NAJNOVIJEM HRVATSKOM TJEDNIKU O JOSIPOVIĆEVOJ LAŽI DA JE 1991. SPAŠAVAO ZATOČENE HRVATSKE BRANITELJE IZ SRPSKIH LOGORA! Naime u Večernjem listu dana 23. prosinca 2014. godine Josipović na pitanje novinara što je radio 1991. i zašto se nije uključio u Domovinski rat odgovara:
OBAVLJAO SAM DRUGE DUŽNOSTI GDJE SAM BIO NAJKORISNIJI. VADIO NAŠE ZAROBLJENIKE IZ SRPSKIH LOGORA. SPASIO SAM IH NEGDJE OKO 180.

3) HITREC, JOVIC i LOŠO o veleizdajniku:
http://www.hkv.hr/izdvojeno/komentari/hhitrec/19319-h-hitrec-svi-smo-odgovorni-na-kocki-su-vrlo-dalekosezne-stvari.html
http://glasbrotnja.net/vijesti/hrvatska/zadnjih-pet-godina-zive-dvije-hrvatske-koje-ne-razgovaraju

4) 
Postovani gospodine Pecaric,

sa svojom Obitelji sam dao svoj glas na  Predsjednickim Izborima
28.12.2014  na birackom mjestu u Generalnom Konzulatu RH u
Duesseldorfu  vec u 7:05 sati. Bili smo 6., 7., i 8. biraci po redu. Uredno su nam kontrolirane putovnice.U 11:00 sati sam ponovno posjetio biracko mjesto, radi opskrbe "promatraca" i zaprepastio se kolonom cetverororeda duzine od 30-tak metara pred ulazom u Konzulat. Vani temperatura - 5 ° C i kolona se ne pomice s mjesta. Predstavio sam se kao " promatrac" i premrznuti biraci su mi dali prednost da vidim zasto se kolona tako polako pomice?  U malom prostoru izbornog mjesta nasao sam metes, guzvu, da ne kazem kaos. Nitko me vise nije pitao za putovnicu. Razgovarao sam s promatracima, kazu mi da su sva inzistiranja da se otvori barem jos jedno biracko mjesto na 1 katu u zgradi Konzulata bila uzaludna.
Slijedece biracko mjesto je u Frankfurtu oko 250 km udaljeno.
Razmisljam i pitam se koliki je kapacitet ovog birackog mjesta u
Duesseldorf-u? Brojim, koliko biraca izvrsi svoju gradjansku duznost u 5 minuta i ovom kaosu ? Zaista nije lako pratiti i brojiti, pa sam taj postupak ponovio vise puta jer je unutra kaos. Brojio sam 4 - 5 puta, i utvrdio brojku od  7 - 11 biraca na 5 minuta sto u prosjeku iznosi  9 gradjana, svakih 5 minuta koji su smjeli izvrsiti svoju gradjansku duznost. To znaci da je svaki sat omoguceno samo 9 x 12 (60:5) = 108  biraca, izvrsiti svoju gradjansku duznost. Kapacitet tog birackog mjesta je; pomnozimo li taj broj 108 sa 12 sati,  svega 1.296 glasaca!  Poznato
mi je da na podrucju koje gravitira Düsseldorfu, Koelnu, Bonn, Essen,
Leverkusen, Metmann, Oberhausen, Neuss, Grevenbroich i  mnogim malim
mjestima oko tih gradova zivi oko 50 000 hrvatskih zitelja koji bi
rado izvrsili svoju gradjansku duznost. Ako predpostavimo da je
izlaznost na biracka mjesta 47 % to je 23 500 gradjana. A nas
kapacitet u Dueseldorfu iznosi svega 1.296  dakle  samo 5,5% gradjana
je imalo mogucnosti dati svoj glas na ovim  Predsjednickim Izborima. ?
Tu zaista ne vidim dobronamjernost Vlade RH prema gradjanima RH u
njemackoj pokrajine Sjeverno-rajnske- Vestfalije.  Hoce li
Ministarstvo uprave RH za drugi krug Izbora 11.01.2015 otvoriti barem
jos jedno biracko mjesto u Düsseldorfu ?

Josip Kocijan

5)Priopčenje HNES-a:
http://glasbrotnja.net/vijesti/hrvatska/hrvatska-javnost-ima-pravo-znati-priopcenje-hrvatskog-nacionalnog-etickog-sudista

6)Mislio sam da sam vam poslao link i na ovaj tekst Jura Zovka, ali nisam. A treba ga obavezno pročitati:

EX CATHEDRA
http://direktno.hr/en/2014/kolumne/5703/Josipovićeva-nova-pravednost-kao-%27Mein-ZAMP%27.htm
7)Pogledajte i:
Pocinje ovako: "Posvajajući hrvatske intelektualne i kreativne vrijednosti, te etnički prostor, Srbijanci lažu sebi i drugima dok im u tome pomažu izravno Ivo Josipović i Vesna Pusić svojim ponašanjem. Podržava ih i Milanovićeva Vlada, a to nam otkriva njegov izbor ministara." Spominju se tri imena na koja je upucen srpski veleposlanik Cvetićanin prije dolaska u RH. U 7Dnevno (26. 11. 2014.) je objavljen tekst o tome, a zavrsava s detaljnim (uzasavajucim) opisom susreta Cvetićanina i Josipovića 29.11.2007 koji je zavrsio tako da je Josipovic odsvirao Mars na drinu!!! Odgovor na pitanje iz teksta je jednostavan: Pa ti i provode velikosrpsku politiku u Hrvatskoj. Zato Josipovic i jest osudjeni veleizdajica, zar ne?
9)
Moj tekst  HRVATSKA VERTIKALA - BISKUP KOŠIĆ je poslan Jutarnjem i Večernjem. Ali ne vjerujem da će ga oni objaviti. Zato tko želi može ga objaviti na svojim portalima. To je vec ucinio Dragovoljac:
http://www.dragovoljac.com/index.php?option=com_content&view=article&id=28802:hrvatska-vertikala-biskup-koi&catid=13:razno&Itemid=13

Nema komentara:

Objavi komentar