VJEROVANJE I ZAJEDNIŠTVO
Nevjerovati, samovoljno umišljati, ne živjeti u skladnom zajedništvu . . . samo je odraz zla – urušenosti - ispraznosti.
1. A moralno, skladno zajedništvo je odraz reda i snaga za skladna čovjeka, kao uzrok i posljedica vjerovanja.
Tu je u ime života zajednica - zbir obitelji – jednako država, jednako garancija po uvjetima za zadovoljstvo pojedinca. Znači, skladna obitelj po učešću je nukleus koji održava zdravu zajednicu, čuvar je života, osnova, zaštita i garancija pojedincu za zadovoljstvo.
Dakle, nevjerovanje je uzrok i posljedica razbijene zajednice. . ., kada je čovjek otrovan neredom, po volji, poruši sam sebi sklad, što se odražava na mentalno zdravlje i zdravlje uopće. Bračna zajednica, obitelj i ognjište - posebno su mete zlu, koje pomoću nevjere razara smisao..., iznutra i izvana. Nakon urušena obitelj izgubi snagu koja je potrebna za daljnje održavanje sklada. Tako zao duh, dok kupujući duše na razne načine spletkari da oslabi pojedinca, obitelj i državu. Sve preko i radi šarenila po kojem čovjek robuje tijelu, a da nije svjestan da se tovi kao nevjernik, a živi kao bolesnik. . .; tako nezasitni robovi nagona, uvijek konačno – završe tragično po volji . . ., urušavajući zajednicu. Dakle, ova pouka jednako vrijedi za sve pojedince, obitelji i narode na Zemlji.
Konkretno, uzornost je smisao življenja i pokazatelj koliko čovjek potiče prema pravilima života.
2. Logika i moral su u funkciji sklada. Po spoznaji, samokritičkim promišljanjem i djelovanjem slijedi uvid kojim se adekvatno pokazuje neuredni medij zlog duha, koliko sputava prilagođenim zamkama, u prostoru i vremenu.
A uvjek ostaje Život kao konstanta, zaštićen po pravilima života, po spoznaji iznenađujuće jednostavan, bez kvazispecijalaca. . .
Prorok Izaija, koji je prozreo mučitelja operativca - medija zlog duha, točno mu proriče „. . . ti, koji uništavaš druge duše, obitelji, životinje i biljke, ti prokletniče ako ti se nitko ne suprostavi kada dostigneš svoj cilj, postat ćeš žrtvom svoga cilja ...“ , što može prozrijeti svaki uredan pojedinac u službi zajedništva, po kojem vjeruje. . . opasan je medij zla kao – pojedinac, obitelj ili jedna zajednica, s tendencijom daljnjeg trovanja skladnih, čistih duša.
Nakon, neuredni zavarani prividom, po svojim željama, stradaju kao mazohisti, a što je urednima opomena za samokritičko djelovanje da zajedništvo akumulira snagu, ili se uruši po neuredno - samovoljnoj duši na Zemlji.
U konkurenciji za zajedništvo i vjeru život je smisao i nagrada, uvijek proporcionalan ponašanju po pravilima života, pojedinca, obitelji i države, s tendencijom zajedno i skladno po općoj volji koja jest. Prokleti obično žrtvuju jedno – zajedništvo, bitno; mediji zla kao operativci u službi su protiv dobra. Dakle, pojedinci i narodi su tvorci svoje sudbine. . . gdje jesu, a mjerila su im ognjišta, čast i dostojanstvo, a zadovoljni su i veseli koliko su zaslužni dok se natječu u zajednici, po volji.
Dakle, izblefirano neuredni, zaneseni prividom, dalje u mraku pokazuju neznanje, umišljaju u podzemljima svojih idola i po željama za sebe, jesu opomena, kao razarači zajednice. Takvi pojedinci po ispunjenom dovoljnom razlogu, na razne načine već dugo urušavaju hrvatsko zajedništvo, a pokazatelj je neskladnost zajednice.
Zlo ne razumije da nema alternative zajedništvu, zato svim iskušenjima na ovim prostorima Hrvati trebaju odoljeti radi skladnog zajedništva, u što se vjeruje.
Vjerovanje je odraz skladna zajedništva, pojedincu, obitelji i državi vrijedno i korisno, kao zalog i razlog za dalje, a uvijek po volji slijede afirmativni rezultati, ukoliko je skladno s voljom Stvoritelja – koordinatora.
3. Nema pojma zašto se ne može poimati! Zamka je lukavost kao svojstvo životinje što čovjeku ne priliči, pa neuredni pojedinci ljudske vrste nisu lukavi - niti mudri, već po volji i željama postvareno truli, pa kao bezdušne stvari nemaju osjećaja, ne znaju što hoće, samo zaneseni žele. . , a kada im se želje ostvare propadnu, propadaju proporcionalno željama. Takvi Hrvati pojedinci, hrvatske porodice i stranci, kao lutalice po Hrvatskoj, sa svojim prikladnim sredstvima blefirajući kockaju se životima, rutinirani nameću se kao rušitelji zajedništva.
Vjera je uzrok i posljedica konkretnog zajedništva. Vjerovanjem u jedno i apsolutno, praktični vjernici se očituju djelovanjem i djelima. Vjernici – nevjernici odnos je proporcionalan – kao znanje i znanost, nevjernici ne vjeruju u ono što jest. Dok u ime koji Jest znanje osvjetljava temelj, a spašava vjera.
Porušena zajednica je odraz nevjere, po volji je konačna.
U Zagrebu, siječanj 2016.
dr. sc. Ilija Barjašić
Predsjednik Pokreta za preporod hrvatskog duha i poticanje nataliteta u Hrvatskoj ŽIVOT i Predstojnik HAZUD-a za poticanje nataliteta u Hrvatskoj
Nema komentara:
Objavi komentar